סגן ר"ע עיריית באר שבע: "הנגב מדמם, חייבים לעצור את זה"

    נתי קאליש No Comments on סגן ר"ע עיריית באר שבע: "הנגב מדמם, חייבים לעצור את זה"

    עם סיום ימי השבעה על ארבעת הנרצחים בפיגוע בבאר שבע שוחח הרב נחמיה רוטנברג עם סגן ראש עיריית באר שבע גדי מזוז שסיפר על התחושות בעיר | גדי מזוז: "ברגע שהמורים של הבדואים לומדים בעזה וברשות הפלסטינית הם מביאים איתם אג'נדה מסוכנת שמסכנת את המצב"

    17:54
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on תסתכלו להם בצלחת: רבקה צפדיה בעצה מפתיעה להורים למתבגרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הפיגוע הקשה והרצחני שארע בבאר שבע, ככלות ימי השבעה על ארבעת הנרצחים הי"ד, שוחח הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי" עם הרב גדי מזוז, סגן ראש עיריית באר שבע שסיפר על התחושות בעיר לאחר הפיגוע הקשה.

    הרב רוטנברג פתח את הריאיון: "שיש כאב כולנו מתאחדים ומוקירים, ולצערנו אתם מסיימים את השבעה על הנרצחים מבני העיר שלכם, ספר לנו על התחושות בעיר בימים האלו" אמר הרב רוטנברג.

    סגן ראש העיר גדי מזוז: "העיר במצב לא קל, יהודים תמימים ופשוטים נרצחו על ידי ערבים עם תעודת זהות כחולה, זה לא פלסטינים או ארגון מוגדר, זה אנשים שמסתובבים בינינו ביום יום, חייבים לעצור את הדבר הזה. זה פשוט לא נתפס" אמר מזוז.

    "הבעיה העיקרית היא" המשיך מזוז: "שברגע שאין חוק אזרחות הבדואים מתחתנים עם פלסטינאיות והילדים מושפעים מאג'נדה פלסטינית מסוכנת, זאת בנוסף למרבית המורים שלהם שלומדים הוראה בעזה או ברשות והם מביאים איתם חינוך מסוכן. צומח פה דור של בדואים עם שנאה למדינה וליהודים" אמר סגן ראש העיר.

    האזינו לריאיון הכואב:



    0 תגובות